Onderwijs
Primair
onderwijs

Contact


AMN BV
DE WETSTRAAT 1
6814 ARNHEM
026 3557333
INFO@AMN.NL
* Alle velden zijn verplicht.

Veel gestelde vragen



Ik kan niet inloggen. Wat moet ik nu doen?
+
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen, er kunnen hiervoor een aantal redenen zijn:
- Je bent je logingegevens vergeten/kwijt. Je kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” op het inlogscherm.
- Je bent niet als personeelslid gekoppeld aan deze omgeving. Je kunt dan het beste contact opnemen met jullie applicatiebeheerder. Weet je niet zeker wie in jullie organisatie de applicatiebeheerder is? Bel ons gerust, dan zoeken wij dit voor je uit.

Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met de helpdesk via 026-3557344.
Hoe download ik een rapportage?
+
Alle downloads zijn te vinden via de testplanner in jullie AMN omgeving. Open de testplanner en selecteer de deelnemer(s) waarvoor je een rapportage wilt downloaden. Door te klikken op “Afdrukken”, kun je selecteren welke rapportage je wilt downloaden en in welke format (PDF of Excel).
Heb je zelf een test of toets gemaakt? Vraag de rapportage op bij de school of organisatie die de test voor je heeft klaargezet.
Een deelnemer heeft de test gemaakt, maar ik kan de resultaten niet terugvinden. Ben ik deze nu kwijt?
+
AMN verwijdert nooit gegevens en het systeem slaat altijd alle resultaten op. De gegevens kunnen dus niet verloren zijn gegaan, ook niet als een test is vastgelopen. Controleer daarom altijd de sessie geschiedenis van de deelnemer. Dit doe je in de testplanner.
- Klik in de testplanner met de rechtermuisknop op de naam van de deelnemer.
- Klik vervolgens op “Sessie geschiedenis”.
- Je ziet hier of er een nieuwe sessie is klaargezet voor de deelnemer waardoor de vorige test niet meer actief is.
- Klik op de test die wel is afgerond om deze actief te maken. Klik vervolgens op “Maak planning actief”.
- Je kunt nu de rapportage afdrukken.

Kun je de resultaten ook hier niet vinden, bel ons dan helpen wij je graag: 026-3557344.
Waarom krijgt de deelnemer de melding “Geen test beschikbaar”, terwijl er wel een test staat ingepland?
+
Het kan zijn dat de test nog niet open staat. Controleer daarom in de testplanner de datum en tijd waarop de test staat ingepland. Dit doe je door met de rechtermuisknop te klikken op de naam van de deelnemer en vervolgens “sessie opties” te openen.
Wat moet ik doen als de test of toets vastloopt?
+
Als een test of toets vastloopt, kan het zijn dat de verbinding met het internet is verbroken. Voor de AMN Eindtoets, heb je geen internet nodig tijdens de afname. Voor onze overige testen en toetsen wel. Controleer daarom eerst de internetverbinding. Start de test of toets vervolgens opnieuw op. Als het kan, open je de test/toets in Google Chrome.
De test gaat altijd verder waar je gebleven bent. Wat je al hebt ingevuld, raak je niet kwijt.
Ik moet binnenkort een AMN Talentscan maken, hoe kan ik me hierop voorbereiden?
+
Je kunt je niet voorbereiden op de Talentscan. Anders dan een toets, is de Talentscan een test en geeft vooral inzicht in jouw kwaliteiten. Het is wel belangrijk dat je goed uitgerust bent, zodat je je kunt concentreren.
AMN BV
De Wetstraat 1
6814 AN Arnhem
026 3557333
info@amn.nl

Support
  • Helpdesk
  • Veelgestelde vragen
  • Contact